BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ongewenst telfort internet abonnement

Bijdrage door gebruiker
20-08-2013
8 reacties
Hoi allemaal,

In april kreeg ik slecht nieuws, de studentenwoning die ik bewoonde moest ik gaan verlaten, omdat de huurvereniging had besloten de appartementen terug te geven aan de gemeente. Dit betekende dat ik voor de aankomende twee jaar moest verhuizen. Met mijn internetabonnement bij Telfort kwam dit erg goed uit, want in de week dat ik dit bericht kreeg, liep ook mijn abonnement af. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en kreeg hier een vriendelijke jongeman aan de telefoon. Ik kon voor de resterende maanden dat ik in mijn oude appartement woonde, gewoon bij Telfort klant blijven. Een maand voor mijn verhuizing zou ik mijn abonnement stop moeten zetten en dan was het geregeld. Het enige waar ik rekening mee moest houden, was de modem die teruggestuurd moest worden.
Helaas hield Telfort zich niet aan zijn woord. Toen ik het abonnement eenmaal wilde opzeggen, bleek ik vast te zitten aan een jaarabonnement! Het is niet maandelijks opzegbaar en de verhuiskosten zijn 25 euro. Maar in mijn nieuwe appartement is zoals verwacht al internet aanwezig, dus ik heb (en kan) helemaal niets met het abonnement. De klantenservice van Telfort reageert op mailcontact maar blijft aangeven dat ik het abonnement niet kan opzeggen, dus blijven ze iedere maand 20 euro van mijn rekening afschrijven, tot volgend jaar april! Inmiddels ben ik verhuist en moet ik 25 euro betalen als ik de post rond deze kwestie naar mijn nieuwe adres wil laten sturen.
Na al veel heen en weer mailen en dure telefoontjes naar de klantenservice ben ik nog geen steek verder, wie o wie heeft er goede raad?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.