werd vrijdagavond gebeld door iemand van Tele2 met een aanbod voor het verlengen van mijn huidige abonnament(verloopt in Juli), omdat ik ergens mee bezig was heb ik gevraagt of ze na het weekend even wilde terug bellen, dit was geen probleem. Zaterdag weer een telefoontje van Tele2 nu lijkt zaterdag mij niet na het weekend maar ok. Eerlijk tegen de medewerker gezegt dat ik niet weet of ik bij Tele2 wil blijven omdat ik het niet eens ben met de kosten voor mobiel internet voor bestaande klanten. De medewerker had hier begrip voor en vroeg mij over een weekje of zo weer terug te bellen zodat ik er over kon denken. Vanmorgen een pakketje gekregen met een nieuwe telefoon en een brief met bedankt dat u verder gaat met Tele2, vreemd als ik nergens voor getekent heb of iets door tele2 is opgenomen, omdat mijn vriendin het pakketje heeft aangenomen, heb ik bij thuis komst direct Tele2 gebeld en kreeg te horen dat ik mijn abonament heb verlengt en daarom er een pakketje met toestel gestuurd is. Uitgelegt dat ik nog niet wist of ik verder wilde met Tele2 en dat ik nergens mee akoord ben gegaan. Het antwoord dat ik kreeg: "dat bent u wel en als u het er niet mee eens bent kunt u contact opnemen met de klantenservice" , even dacht ik dat ik het niet goed hoorde... .dus vroeg waar bel ik nu mee dan? "met de klantenservice" ....... dus dan kan u me verder helpen.... nee dan moet u een andere afdeling hebben .... dus schakkelt u mij door naar die afdeling....... dan moet u de klantenservice bellen , daar bel ik toch meer....... oh ja dan schakel ik u wel door.
het verhaal opnieuw uitgelegt en antwoord was duidelijk u bent wel akoord gegaan. ik vriendelijk gevraagt of ik daar een bewijs van kan krijgen..... dat was erg moeilijk en ik kon beter het toestel retour zenden dit zou sneller gaan en deze medewerker zou alles in orde maken . Ik wil het wel retour zenden maar voor de kosten van tele2 ..... eerst was dit erg moeilijk ... tot ik met het voorbeeld kwam wat via een postorder naar tele2 te laten sturen , antwoord was dan sturen we dat retour want dat is niet bestelt , dus dat is het zelfde wat ik nu doe was mijn antwoord, oh dan zorg ik dat de verzendkosten worden terug gestort.
Maar heeft u verder nog vragen?
ja per waneer verloopt mijn huidige abonnament.?
wens ik u een prettige dag.
verbinding verbroken.
NU 4 jaar klant bij tele2 en ik vind het belachelijk hoe iemand die vaste klant is wordt behandeld door Tele2 als iemand nieuwe klant wil worden krijgen ze de duurste toestellen met goedkoop internet,
ik hoop nu het toestel is terug gestuurt de verzend kosten snel op mijn rekening terug gestort zal worden. En dat er wordt uitgezocht waarom ik tegen mijn wens in zo maar een toestel toegestuurt heb gekregen.