BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Netwerk KPN/Hi

Bijdrage door gebruiker
14-07-2014
18 reacties
Hallo,

Ik heb al een aantal jaren mijn abonnement bij Hi lopen. Al die tijd naar volledige tevredenheid. Echter, sinds een tijd ervaar ik behoorlijke problemen met mijn netwerk. Ik weet dat providers geen garanties (kunnen) geven voor binnenshuis dus dat zal ik in dit verhaal niet meenemen.
Buitenshuis merk ik dat ik géén 3G netwerk heb (voorheen wel) en mijn bereikbaarheid is ook slecht. Ik krijgen uren later een bericht binnen dat ik een gemiste oproep heb e.d. Qua internetsnelheid mag ik blij zijn als ik 90 KB/ps haal maar meestal ligt het rond de 32. Ik heb reeds contact opgenomen met Hi en zij beweren niets voor mij te kúnnen doen. Ze geven volmondig toe dat ik inderdaad geen 3G dekking heb en dat ik het maar met 2G moet doen. Ze willen een groot onderzoek starten maar dan moet ik ze voorzien van telefoonnummers welke ook slecht bereik hebben daar. Ik heb ze gevraagd waarom ze onderzoek willen doen aangezien ze al weten dat er geen bereik is maar daar kunnen ze geen antwoord op geven. Nu ben ik de deuren langs gegaan en wat blijkt, mijn buren en andere omwonenden zijn tijden geleden al overgestapt naar een andere provider. Verder wonen er heel veel ouderen die niet in het bezit zijn van een mobiele telefoon. Al met al kom ik tot 2 telefoonnummers....te weinig aldus Hi. Conclusie; er gebeurd niets en mijn klacht komt op de plank te liggen. Kan ik hier verder mee gaan? Ik wil dit niet zomaar accepteren. Ik betaal voor 3G internet en mobiele bereikbaarheid en dat maken ze niet waar. Alle testen met sim in andere telefoon en andere sim in telefoon heb ik al geprobeerd maar dat werkt helaas niet.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.