Enige tijd geleden heb ik een mobiele telefoon (LG Shine) inclusief abonnement besteld bij GSMweb.nl.Ik heb de telefoon ontvangen alleen na enige tijd begon hij mankementen te vertonen. Ik de telefoon vervolgens voor reparatie verstuurd (aangetekend) naar GSMweb.Dit is nu meer dan 2 maanden geleden en ik heb hem nog steeds niet ontvangen.
GSMweb heeft inmiddels een onderzoek laten starten door TNT (pakketbezorger). Alleen de onderzoekstermijn van 6 weken is inmiddels verstreken en ik heb meerdere malen contact opgenomen met GSMweb. Zij kunnen mij alleen niets vertellen. Zowel op de vraag wanneer ik mijn mobielterugkrijg als of ik mijn mobiel uiteindelijk terugkrijg kunnen zij geen antwoord geven.
Ik heb al van alles geprobeerd: een klachtbrief naar TNT, een klachtbrief naar GSMweb en meerdere telefoontjes naar de klantenservice van beide organisaties. Ik heb zelfs met de pakketbezorger gesproken die beweert de mobiele telefoon in mijn brievenbus te hebben gedaan. Hij vertelde dat hij ervervolgens zelf voor heeft getekend. Hij heeft dus op deze manier toegegeven dat er een 'fout' is gemaakt.
Hoe dan ook, het blijft erop uitdraaien dat GSMweb beweert niets te kunnen doen en dat ik geduld moet hebben en het onderzoek van TNT moet afwachten. Weet iemand of er nog andere middelen zijn waarmee ik mijn telefoon (of in ieder geval een nieuwe)kanterugkrijgen? Alvast bedankt.