BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

mobiel geen of slecht bereik

Bijdrage door gebruiker
11-11-2009
3 reacties
Hallo,

Ik heb heel veel problemen met T-mobile. 1e probleem: Al na 3 maanden strepen op de display en je begrijpt het al, geen garantie. Kwam dus ongereparrerd terug of 150 euro betalen. Ik had hem niet laten vallen oid. Wel bleef de flitser lang hangen. Dus waarschijnlijk is er kortsluiting geweest. Ook zeer slecht bereik. T-Mobile heeft getest en idd kan ik van het abonnement af wegens slecht bereik. Echter nou willen ze de kapotte telefoon terug. Geen vergoeding. Dat doe ik natuurlijk niet. Ik laat hem wel ergens anders maken, is veel goedkopen volgens mij. Ik had hem ook niet gratis! Anders gewoon doorbetalen tot april 2011. Ik heb weet niet hoeveel mails gestuurd maar krijg steeds hetzelfde antwoord maar dan van een andere medewerker. Wordt er helemaal gek van. Ik gebruik de telefoon dus al een paar maanden niet omdat ik op de display niets kan zien en slecht of geen bereik heb. Ik zou dus al heel wat beltegoed moeten hebben (Flex-abonnement) maar nu gaan er steeds onvoorziene kosten af. Welke?? Ik zou het niet weten. Wat moet ik hier nu mee. Ik had ergens gelezen dat je na 1 jaar de telefoon niet meer terug hoeft te sturen en ik meende het hier op kassa ergens gezien te hebben maar ik kan het niet terug vinden. Dan ben ik er per 1april 2010 af. Voor mij nooit geen T-Mobile meer. Bij Orange nooit problemen gehad. Oh dat app. gaat ook steeds op internet terwijl ik dat niet besteld heb. Het is een Nokia N95 8Gb. Ik heb alles wat er ook maar in stond van T-mobile geblokkeerd of verwijderd om dit te voorkomen. Kreeg ook ongewilde mms. Moet er wel voor betalen terwijl ik MMS niet geactiveerd heb. RARA? HELP
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.