BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Misleidende aankondiging van T-Mobile leidt tot verwarring.

Bijdrage door gebruiker
15-02-2018
8 reacties
Ik maak al vele jaren gebruik van de diensten van T-Mobile en wel met 2 GSM toestellen op prepaid basis.
Kreeg gisteren op beide toestellen een sms bericht van T-Mobile met de aankondiging dat wij, bij opwaardering
met €20,- (alleen op do. 15 februari) een bedrag van € 20,- aan extra beltegoed extra zouden krijgen.
Vandaag daarom (15 februari) met 2 x € 20,- opgewaardeerd.
Blijkt uit een na opwaardering ontvangen sms bericht dat T-Mobile inderdaad € 20,- cadeau doet maar dat
dit cadeau slechts 30 dagen geldig is.
Bij nader onderzoek blijkt dan dat er in de loop van vandaag opnieuw een bericht is verstuurd waarin T-Mobile wel melding doet
van een geldigheidsduur van 30 dagen.
Voor mensen die weinig bellen (veelal ouderen die prepaid slechts sporadisch gebruiken) is dit dus een cadeau waar zij
totaal niets aan hebben.
Ik ben mij er van bewust dat het aan mij ligt datik het tweede bericht gemist heb, had ik dit mee gekregen was ik zeker niet tot opwaardering
over gegaan.
Zeker niet voor het toestel waar nog eenvrij hoog tegoed van kracht was.
Ik voel mij misleidt en vraag mij afT-Mobile op deze wijze haar klanten mag benaderen.
Ik ben van mening dat T-Mobile(al) in hun eerste bericht de beperkte geldigheidduur had moetenvermelden.
Ishier sprake van misleidende reclame?
Waarschijnlijk ben ik niet de enige dieop dit bericht gereageerd heeftterwijl ikdit (achteraf nu het e.e.a. duidelijk is geworden)
eigenlijk niet wilde

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.