BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

KPN forceert Voicemail Pre-pay Bel-Locks tijdens doorschakeling.

Bijdrage door gebruiker
08-09-2004
6 reacties

Wilde graag even tegen Het licht houden, dat bij KPN de vernieuwing van de zogenaamde standaart voicemail bericht instelling,de volgende problementer wege brengt.

Het instellen van de voicemail kan niet worden uitgeschakelt staat standaart aan, het doorlopen van de voicemail ontvangst instellingen, het menu in 3 stappen kost circa VERPLICHT minimaal 7Euro. (kassa) (ongevraagt) (doe dat +_ x3.000.000 gebruikers)

Ook wordt de huidige telephonie met deze vernieuwde instelling geblokeert.

Tijdens ontvangst van een doorschakkeling blijft de telefoon in ontvangst staan van de beller, telefoon dient in zijn geheel uitgeschakelt te worden, enna inschakeling wordt de telefoon weer gebruiksklaar.

Het zogenaamde Bel-locken gebeurt bij pre-pay als zowel de normale abonees van verschillendeGSM toestellen.

Deze zogenaamde voicemail service is sinds kort en brengt in zijn geheel dus geen mogenlijkheid tot keuze meer met zich mee van normaal gebruik van een KPN abonnement /Pre payed optie.

Ook zijn de bellers verplicht dus altijd te betalen voor het luisteren of inspreken van deze functie.

Ik vind de verandering een handeling van machtmisbruik.

Het zogenaamd aanbieden van een geforceerde instelling en blockeren van normaal functioneren van vele toestellen is dus het gevolg.

Ook het instellen van het toestel met het voicemail zogenaamde afwezigheidsmelding, levert geen gebruiksklare functies op, het geforceert melken van beltegoeden is hiermee bewezen.

Ben zelf benieuwt hoeveel mensen dit blind accepteren, hoop dat dit bericht bekent bij u wordt.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.