Ik heb 13 oktober een telefoon besteld via Superdeal.nl die werkt samen met vodafone. de week erna heb ik die geanuleerd. Ik heb al een lopend abonnement bij vodafone en wilde hem dus verlengen. Tijdens het annuleren werd mij verteld 48 uur te wachten en dan kon ik een andere telefoon bestellen. Na die 48 uur heb ik het nog eens geprobeerd, Ik kreeg een melding dat ik mijn abonnement niet kon verlengen. Waarop ik nog 2 dagen langer heb gewacht in de hoop dat het wel zou gaan werken. Na dus 4 dagen werkte het nog niet, ik kreeg nog steeds bericht dat ik niet kon verlengen. ook had ik nog steeds geen bericht gehad dat mijn bestelling was geanulleerd zoals dat beloofd was. Toen heb ik de klantenservice van VF gebeld. Die vertelde mij dat er wat was mis gegaan met het annuleren. En dat was dan ook nog niet gebeurd. Ze zou het nu meteen regelen en dan kon ik na 48 uur ( alweer) een nieuwe bestellen. Na die 48 uur kon ik weer niet bestellen. Weer gebeld , Zou er een storing zijn. Er was nog steeds niet geanulleerd en dat zou nu weer gebeuren. Maar nu moest ik niet 48 uur wachten met bestellen maar 1 week vanwege een storing. ik was het daar niet mee eens en werd doorverbonden. Ik kreeg een vrouw aan de telefoon en die zei dat ze wel een bestelling voor mij kon plaatsen. Ze moest alleen wel mijn wachtwoord weten van mijn vodafone account. Uit onwetendheid heb ik die gegeven. Ze zou de volgende dag terug bellen voor bevestiging en ik zou een anuleringsmail ontvangen.Ze had nu dus een nieuwe telefoon besteld zei ze. Dag erna geen mail en geen telefoontje. 2 dagen later kreeg ik een telefoontje. Mevrouw belde terug. Ze kon nu een bestelling opnemen. Maar die had ze al gedaan 2 dagen geleden zei ze. alweer voorgelogen dus. Ze vroeg me of ik mijn wachtwoord had veranderd en of ze die opnieuw kon krijgen. die had ik inderdaad veranderd. want het is niet slim om je wachtwoord te geven. En gelukkig had ze er niks mee gedaan. ik heb verteld hem zelf wel te bestellen. wat ik uiteindelijk maar niet heb gedaan. Dag erna toch nog maar terug gebeld of de bestelling echt geanulleerd was. Er werd verteld dat dat echt het geval was. Eindelijk dacht ik dat ik ervan af was. maar nee. een week later komt mijn telefoon opeens binnen. Ik weer bellen word er opgehangen. natuurlijk weer bellen word er verteld dat ik het moet terug sturen en wel aangetekend. dus moet ik betalen voor iets wat ik heb geanuleerd. en ik moest nog maar even naar een ander nummer bellen voor zekerheid, Dat nummer gebeld en er word weer opgehangen. een gesprek kost 45 cent per gesprek en normale telefoon kosten. de eerste week was ik 10 euro kwijt aan vodafone bellen. En nu is die nieuwe week ook geen goed begin. Wat kan ik hiermee? heeft iemand hier een ervaring mee? En wat nou als ik niet van die telefoon of abonnement af kom? want vodafone laat duidelijk merken mij niet te willen helpen. Ze hangen op of vertellen mij er niks aan te kunnen doen.