Goedenavond!
Mijn zoon heeft in juni 2011 een Samsung Star Qwerty gekocht van zijn zuurgespaarde zakgeld, daar zat een cashback van 20 euro bij.
Haast onnodig om te zeggen dat vrijwel zijn hele beltegoed is opgegaan aan contact met de klanten’service’ om deze cashback daadwerkelijk te ontvangen. Nu, 31 oktober, hebben we de cashback nog steeds niet binnen, wel een toezegging dat ik ‘morgen op de lijst’ wordt gezet (ondanks eerdere beloftes dus nog niet gebeurd), maar de klanten’service’ wil geen compensatie geven voor de ca. 30 euro aan telefoonkosten voor het bellen met de klantenservice, de frustratie en tijd, de verbroken beloftes (u wordt écht snel teruggebeld hierover), etc.
Klanten’service’ blijft vriendelijk en correct, maar lost niets op.
Gewenste oplossing: behalve de cashback (binnen 1 week op onze rekening) vergoeding voor de telefoonkosten alsmede iets aardigs voor mijn zoon.
Ik heb indien gewenst nog de gevoerde correspondentie.