BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

klacht orange

Bijdrage door gebruiker
02-06-2004
3 reacties

ik heb zinds nover 2003 een abbo bij orange maar de eerste maand ging alles goed maar december 2003 had ik een probleem als ik thuis was of buiten mijn huis ging mijn telefoon stotteren (delen van de woorden vielen weg)

ik had de klantenservice gebeld en uitgelegd ik kreeg een andere toestel weer het zelfde probleem ik kreeg een nieuw simkaartje en nog het probleem

ik kreeg weer een ruiling van toestel deze was helaas defect en moest plakband op het toestel doen anders werkte hij niet ik gelijk bellen helaas ze ondernamen geen actie (ze zou me terug bellen0 ik 2 uur later weer bellen ja u had eerder moeten bellen maar ik regel het direct dus een week later eindelijk een ander toestel dacht ik helas het serienummer klopte niet weer een dag wachten a fijn dat ging 5 x zo door met wisselen ik kreeg dan een ander toestel en dan moest het klopen want een een samsung e 700 werkte niet goed met orange nou sorry het nieuwe toeste;l doet het ook niet en ik wilde mijn abbo opzeggen maar helaas dat kon niet maar nu weet ik dat het aan de dekking ligt (thuis vol netwerk) maar op het werk bijna niet daar doet hij het perfect maar ik wil dus ervan af wat moet ik doen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.