BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klacht Dixons

Bijdrage door gebruiker
07-03-2014
7 reacties
Hoi redactie,

Vorige week dinsdag wilde ik een laptop kopen bij de Dixons in Arnhem. De winkel zit in de V&D. Helaas, had de verkoper deze niet meer op voorraad en stelde voor om naar een ander filiaal te gaan of online te bestellen via de website. Ook heb ik gevraagd of er binnenkort geen aanbieding was. De verkoper vertelde dat dit niet het geval is. Ik heb de laptop in een ander filiaal gekocht.

Twee dagen later lag er een actie van de V&D in mijn brievenbus. De Dixons die in de V&D zit, deed ook mee. Toen ik verhaal wilde halen waarom ik hier niet op gewezen was en ik die korting ook nog graag wilde, vertelde de hoofdverkoper dat hij dit niet kon weten. Ook niet twee dagen van te voren. Dat is echt onzin. Maar ik kon die korting niet meer krijgen, want gekocht is gekocht. En daarnaast is deze in een ander filiaal gekocht. Maar het argument dat ik doorverwezen was naar een ander filiaal of via internet wuifden ze weg. Ik liet het hier niet bij zitten en ik heb een klacht ingediend. Het antwoordt was dat ik het zelf maar uit moest gaan zoeken. Ik heb terug gemaild dat ik een oplossing wil, maar hierop reageren ze niet meer. Ik vind dit echt heel slecht. En ik voel mij ook niet serieus genomen. De korting scheelt een kleine 70 euro, wat ik als student ontzettend veel vind. Het lijkt erop dat ze alleen service willen leveren als je iets koopt, maar daarna is het ook klaar. Wat kan ik nu nog doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.