BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Inloggen bij Kassa nodeloos ingewikkeld gemaakt

Bijdrage door gebruiker
08-02-2021
12 reacties
ik had een vraag opgesteld en kon hem pas plaatsen nadat ik ivm cookies na veel gepuzzel en met hulp van mijn zoon via (ik weet het niet meer), enz kon inloggen.
Waarom niet, zoals andere sites ook doen, bovenin op de site het vakje "inloggen"geplaatst ? Zodat men voor de vraag te stellen als kan zijn ingelogd.
Zoals het nu moet is niet klantvriendelijk. En ik weet niet of inloggen mij, zonder hulp van mijn zoon, een tweede nog wel lukt.

nog een vraag: kan ik bericht krijgen van Kassa als er op mijn vraag wordt gereageerd ? Zo ja, hoe moet ik dat dan instellen ?
En hoe kan ik mijn vorige vragen terugvinden?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.