BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ik kots van Telfort

Bijdrage door gebruiker
15-04-2009
15 reacties

Wat een stelletje randdeb**len werken daar. Maanden geleden heb ik een abonnement aangevraagd wat op 1 april zou ingaan. Nu woon ik op een bungalowpark met als huisnummer 83 waar een camping op een heel ander nummer (85) aan vast zit. De telefoonkast staat op nummer 85. Krijg ik het toch niet voorelkaar om op nummer 83 te wonen. Direct na mijn aanvraag heb ik al gemaild dat het huisnummer fout is maar op de een of andere manier wil dit niet doordringen. Ze blijven het nummer van de camping gebruiken met als resultaat dat er niets aankomt en ik nu alweer twee weken op het modem wacht. Sinda gisteren ben ik ook telefonisch niet meer bereikbaar. Ik kan wel bellen maar niet gebeld worden. Heb ik net Telfort gebeld krijg ik een of ander onbeschoft type van de klantenservice aan de lijn die blijkbaar instructies heeft om mensen zo snel mogelijk af te poeieren. Godzijgeloofd heb ik mijn KPN abonnement nog niet opgezegd dus internetten kan ik nog steeds. Dat ik niet gebeld kan worden kunnen zij niets aan doen volgens deze dame (nou ja dame?). Dit is pas opgelost als ik het modem aangesloten heb. grrrrrrrrrrrrBen benieuwd hoe lang dit gaat duren.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.