BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

HollandsNieuwe failliet of alleen postbus opgezegd?

Bijdrage door gebruiker
02-04-2014
8 reacties
Beste kassa / lezers,

HollandsNieuwe heeft /geeft slecht bereik. In mijn vorige woning kon ik alleen buiten bellen...soms. Internet deed niets. Na mijn verhuizing heb ik in huis 1 streepje. Bellen binnen heeft geen zin, er is te veel storing. Internet gaat redelijk voor het eerst in 20 maanden.

Nu wilde ik graag weten hoe ik dit abonnement op kan zeggen. Dit moet minimaal 2 maanden voor het aflopen van het abonnement. Mijn abonnement stopt op 15-07-2014. En via mijn HollandsNieuwe kan ik dit opzeggen vanaf 16-05-2014. Dit is uiteraard niet prettig. Dus uit voorzorgsmaatregelen heb ik schriftelijk alvast een opzegging gestuurd. Ik heb het adres meerdere keren nagekeken zodat ik die juist had.

Nu krijg ik vandaag de brief terug. Op de PostNL sticker staat aangekruist: Vertrokken - Moved. Wat moet ik hieruit concluderen? Hebben zij de postbus opgeheven om contact met het bedrijf te bemoeilijken? Of is dit een eerste stap in de richting van een faillissement van Vodafone dochter onderneming HollandsNieuwe?

Kortom, hoe moet ik nu ruim op tijd mijn abonnement opzeggen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.