BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

HI.NL slechte klachtenafhandeling!!

Bijdrage door gebruiker
01-10-2010
60 reacties
Ik heb bij Hi.nl officieel een klacht ingediend. Tot mijn verbazing is de klachtenafhandeling zo slecht dat men niet eens bereid is om dieper op mijn probleem in te gaan, laat staan te onderzoeken wat er moet gebeuren om het recht te zetten.

Mijn klacht was de volgende:
Bij het begin beginnen. Maandag 27-9 een telefoon besteld, de samsung galaxy i9000.
Op de website stond, voor 17:00 besteld is de volgende dag in huis.

Daar ga je dan ook van uit, als klant zijnde. Ik ga 1 oktober op vakantie naar Amerika en mijn toestel ondersteund alleen dual band, dus moest even een quad band toestel hebben.

Helaas was 28-9 de status niet gewijzigd, maar volgens de telefoniste (na 13 minuten aan de lijn te hebben gehangen) zou mijn toestel de volgende dag worden afgeleverd, aangezien de status altijd later wordt bijgewerkt.

Daarentegen werd mijn toestel ook op 29-9 niet afgeleverd. Weer gebeld, hij zou nog binnen kunnen komen.
Vandaag is het 30-9, ik besloot maar weer eens te bellen, na de GEBRUIKELIJKE 13 minuten wachttijd, werd ik doodleuk doorverbonden met de pakketservice, die namen wel direct op. Zij vertelden mij contact op te nemen met KPN (0800-0105), aangezien zij geen bestelling kon zien. Wel had ze al bestellingen van 29-9 verwerkt, dus ook zij vond het raar. Na weer 13 minuten in de wacht te hebben gehangen bleek dat mijn toestel nog steeds in behandeling was. De meneer aan de telefoon zei doodgewoon geen garantie over de leveringsdatum te kunnen geven.

Het is niet erg dat het wat langer duurt, maar
1. Houd mij op de hoogte
2. Als je het op de website zet dien je je eraan te houden
Moet nu dus een ander toestel kopen (EXTRA!!!!!) omdat jullie zo traag zijn!

Ik zie de 120 euro van dit toestel dan ook graag op mijn rekening gestort worden! (wellicht wat onredelijk, maar wil gewoon dat ze er iets aan doen)


Vervolgens kreeg ik het volgende antwoord terug.

Beste , (beste??? Geachte heer!!!!)

Bedankt voor je e-mail.

Uit je e-mail begrijp ik dat je een toestel hebt besteld welke helaas niet binnen de gestelde levertijd geleverd kon worden. Mijn excuses voor het ongemak. Je kunt de status van je levering nagaan via de Hi-site. (Die veranderd dus niet!!!)

Tevens wordt aangegeven dat je gebeld wordt zodra je bestelling geleverd wordt. Als je nog niet gebeld bent wordt de bestelling ook niet geleverd. Het is helaas niet mogelijk om kosten van een ander toestel te declareren.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Filomeen
Klantenservice Hi


Kan ik hier nog wat tegen ondernemen, het is al uitermate teleurstellend dat het zo gaat, maar dat er niet eens moeite wordt gedaan om mijn toestel nog dezelfde dag te versturen, begrijp ik niet!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.