BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Geen internet met sony experia z1-telfort

Bijdrage door gebruiker
15-04-2016
4 reacties
al bijna een half jaar heb ik geen internet buiten de deur met mijn sony experia Z1. volgens telfort waar ik een abonnement voor 2 jaar heb en de telefoon heb gekocht is alles in orde. Al diverse keren de instellingen veranderd, andere simkaart, zelfs al teruggezet naar fabrieksinstellingen, niks helpt. sinds 3 weken heb ik een kras in mijn scherm en nu vertelde de medewerkster van de winkel, waar ik weer eens was, dat mijn telefoon opgestuurd moet worden naar de sony, maar dat zij OOk mijn kras gaan repareren, en dat is voor eigen kosten. met sony gebeld en deze info klopt. dit wil ik echter niet, want in december is mijn abonnement afgelopen en ik wil nooit geen sony meer. maar zji weigeren mijn telefoon te maken zonder die kras. telfort kan mji niet verder helpen en verwijzen mij weer naar de winkel, waar ik dus al 3x geweest ben. ik heb egzegd dat ze dan maar mijn internet eraf moeten halen van mijn bundel, ik betaal maar heb het niet. dit weigeren ze ook. wat kan ik doen? ps ik heb een heel drukke baan en kan echt niet iedere keer bellen of naar de winkel gaan#zeker niet om de hoek
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.