BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

digitale tv @home

Bijdrage door gebruiker
03-05-2007
4 reacties

Enige tijd geleden werd ik telefonisch benaderd door @home voor een gratis proefabonnement digitale televisie voor 2 maanden. Ik ben hier op ingegaan en kreeg de decoder thuis gestuurd. Na 2 weken hadden we ineens geen beeld meer, dus we hadden zoiets van stekker eruit en terugsturen het hele pakket.In het telefoongesprek waarin ik het abonnement heb afgesloten werd vermeld dat ik binnen 2 maanden moest beslissen of ik wel of geen digitale tv wilde behouden. Zo niet dan kon ik het hele pakket gratig terugsturen. Het hele gesprek werd opgenomen voor hun en mijn eigen zekerheid. Voor de decoder werd 79 euro van mijn rekening afgeschreven maar die kon ik retour krijgen als ik niet geinteresseerd was. Dit heb ik nog eens extra nagevraagd tijdens het gesprek wat opgenomen werd.

Om op te zeggen belde ik naar @home. Daar kreeg ik de mededeling dat ik moest opzeggen met e-mail. Dat heb ik gedaan en meteen erbij gevraagd waar ik het pakket naar terug kon sturen. Ik kreeg een e-mail terug dat het abonnement opgezegd was maar dat de decoder eigendom was geworden. Deze had ik binnen 8 dagen retour moeten zenden. Voor vragen moest ik met @home bellen. Toen heb ik gebeld en gezegd dat ik het niet met hun beslissing eens was omdat er in het telefoongesprek wat anders beloofd was, nl dat ik na 2 maanden ook m'n geld nog terug kon krijgen. Ik heb gevraagd of ze het opgenomen gesprek op wilden zoeken en af wilden luisteren zodat zij zichzelf er van konder overtuigen dat ik het bij het juiste eind had. Maar dit kon niet en ik moest een klachtenbrief naar @home sturen. Ik kreeg een automatische e-mail terug dat ik binnen 2 werkweken antwoord zou krijgen. U raadt het al, na 2,5 week nog geen antwoord.

Heeft iemand anders dit ook meegemaakt of tips over hoe ik dit aan kan pakken?

Vast bedankt!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.