Onderwerp van uw bericht: creditering apparaat
Betrokken bedrijf: philips
U hebt ons het volgende geschreven:
Betr: 1715/7259 Ref: 17157259
Datum: 11-12-2012
Geachte mevrouw, meneer,
U heeft een SA3CNT16K/12 van Philips via E-Care Repair Services ter reparatie aangeboden. Wij hebben dit in behandeling genomen onder ordernummer 1715/7259, en met uw referentie 17157259.
Helaas kunnen wij het apparaat niet repareren en wij zullen u dan ook kosteloos een nieuw exemplaar toezenden. Ingeval u bekend bent als een handelsrelatie van Philips met een SapId volgt er een creditering van het apparaat tegen de meest recente inkoopwaarde.
Mocht hetzelfde type niet meer op voorraad zijn, dan krijgt u de opvolger hiervan aangeboden. U ontvangt uw nieuwe apparaat uiterlijk binnen 3 weken.
Indien u nog vragen heeft naar aanleiding van deze brief, dan kunt u telefonisch contact opnemen met onze Consumentenlijn: 0900 - 2021177 (€ 0,10 pm) (maandag t/m vrijdag 8.00-20.00 uur en op zaterdag 9.00-18.00 uur), of via onze website www.philips.nl/support.
Deze brief is automatisch vervaardigd en daarom niet ondertekend.
Met vriendelijke groet,
Philips Consumer Lifestyle
Afdeling Consumer Care
dit is de desbtrefend laaste email waar geen respons meer is gekomen en ik heb inmiddels wel all veel om kosten gemaakt qau telefoonkosten zn 150euro nu en nog steeds niks gedaan aan de creditering.
de bericht van handeldelaar
Uw support ticket is aangemaakt onder nummer #596816. Onze helpdesk volgt uw ticket zo snel mogelijk op.U kunt zelf de status van uw ticket bekijken via: http://www.castlecrm.nl/helpdesk/view.php?e=albeda1980@live.nl&t=596816. Wilt u meer informatie toevoegen? Dat kan natuurlijk, maak geen nieuw ticket aan maar volg bovenstaande link en update uw ticket. Met vriendelijke groet, Castle Telecom Helpdesk.
ik heb alles geproeerd netjes op te lossen maar er is geen actie indernomen en ik heb veel problemen gehad,
met vriendelijk groet mark.witberg