Hallo,
Na veel problemen met activering van mijn BlackBerry internet op mijn toestel is het allemaal gelukt. Ik had hierdoor E42,00 overige kosten gemaakt aangezien ik was gaan internetten terwijl ik niet wist dat mijn speciale BlackBerry (BIS) abonnement was geactiveerd. Volgens de medewerkster [edit redactie] werd dit allemaal netjes gecrediteerd en heeft ze mijn BIS abonnement binnen 5 minuten geactiveerd. Ik had al een stuk of 5 keer gebeld, maar uiteindelijk loste [edit redactie] het probleem op, klasse!
Nu heb ik het toestel en hij kraakt aan de rechterkant bij de chromen rand. Het lijkt namelijk alsof de chromen rand niet goed bevestigd zit, en dat het dus daardoor komt! Ook zit er een spleet tussen het scherm en de chromen rand, en dit zie je vooral 's avonds en daar ga je je na een tijd aan irriteren? Ik neem aan dat dit niet zo hoort, en dat ik direct recht heb op een nieuwe? Het toestel is immers net 1 week oud.
Zal ik donderdag naar een Vodafone filiaal gaan en dit probleem uitleggen en een nieuwe eisen, of heeft dit toch geen nut? Ik wil namelijk direct een nieuw toestel, het toestel is namelijk pas 1 week oud..?
Bedankt!