Ik vraag me af wie nog meer merkt, dat bij sms-en vanuit het buitenland er op de rekening staat, dat er 4 of 5 seconden later een 2e smsje naar het zelfde nummer verstuurd is.
Ik sms zelden en áls ik het al doe, dan zeer kort, meestal tussen de 30 en 70 tekens. Binnen 5 seconden naar hetzelfde nummer sms-en is onmogelijk! Toch neemt Ben mijn klacht daarover niet serieus. Het begon al meteen toen ik van T-Mobile op (de goedkope?) Ben overstapte (juni/juli 2010).
Ik heb een abonnement van €2,95 , waardoor het me opviel dat de rekening vele euro's hoger was dan ik verwachtte.
Wie controleert z'n rekeningen en bel- of sms-gedrag en treft het zelfde verschijnsel aan?
Ik heb het al via de Consumentenbond aangekaart en Ben heeft er een jurist opgezet die zegt dat Ben intern onderzoek gedaan heeft, maar niks kan vinden. Ze denken dat ik dubbele sms-en stuur of veel smilies gebruik. Ik weet niet eens hoe dat laatste moet.
Ben ik de enige?