Op 02-04-2012 heb ik bij Bol.com de monitor LG E2290V-SN - Full HD breedbeeldscherm voor 203,- euro besteld. Tijdens het bestelling kon ik ook voor levering via CentralPoint kiezen; daar deze sneller kon leveren, ging mijn voorkeur uit hiervoor.
Ik heb netjes het bedrag overgemaakt, en een bevestiging hiervan van Bol.com gekregen.
De volgende dag krijg ik echter een email dat de verkoper de bestelling geannuleerd heeft, en dat Bol.com mijn geld terug zal storten binnen een week(!).
Vervolgens kijk ik op de website van bol.com en zie tot mijn verbazing dat exact hetzelfde product voor een hogere prijs (+/- 263,- euro) wordt aangeboden, evenals voor CentralPoint!
Na telefonisch contact met CentralPoint, krijg ik te horen dat ze echter geen gegevens van mij hebben (ik heb zo'n beetje alles overlegd), en na een belletje met bol.com, krijg ik te horen dat ik een mail-reactie van CentralPoint moet doorsturen.
zogezegd, zo gedaan; echter zegt CentralPoint nu dat ze wel mijn gegevens hebben, maar dat de prijs niet overeen kwam met de prijs die zij in de database hebben staan, en dar hierom de bestelling geannuleerd is.
Verdere mailingen met bol.com geeft als reactie dat zij zich beroepen op de algemene voorwaarden, en het product is geannuleerd omdat het niet leverbaar was voor de aangeboden prijs.
Dit riekt naar mijn idee naar oplichting; het product is echter nog steeds leverbaar.
Enig idee hoe ik hierin mijn recht kan behalen?
Alvast bedankt voor de reactie,
met vriendelijke groet,
Dloijenga