BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

actie Samsung

Bijdrage door gebruiker
07-06-2012
25 reacties
Geachte heer/mevrouw,
Ik had even een vraag wij hebben 25 april een Samsung Tv gekocht en als je die kocht kon je een tablet van Samsung gratis krijgen. Nu heb ik copie bon ,streepjes code en formulier die je op internet moest invullen van Samsung en dan uitprinten dan handtekening en datum erop meteen die zelfde avond opgestuurd.de actie duurde tot 20 mei 2012 .Nu heb ik een paar weken geleden opgebeld en een mail naar hun opgestuurd met de vraag hoelang het gaat duren voor ik de tablet krijg nu zeiden zei wij hebben helemaal geen gegevens van u en kunnen niks voor u doen en de actie is al afgelopen. Nou baal ik daar van want ik was ruim op tijd met opsturen volgens mij kan ik daar nog wat aan doen want ik kocht juist eerder de Tv omdat ik een tablet nodig had en het me dan minder geld zou kosten maar nu krijg ik helemaal niks .Ik vind ze konden toch aan me bon zien dat ik het 25 april gekocht had en een ander medewerker zei de streepjes code staat ook op de achter kant van u Tv .Ik heb het idee dat ze dat tegen iedereen zeggen we hebben niks ontvangen zodat ze niemand een tablet hoeven te geven of 150 euro geld terug . Kan hier nou niks tegen doen ik krijg nu alleen maar mail helaas kunnen we niks voor u doen
Vriendelijke groet,
Sabinah Sodjo de Boer
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.