BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Absurd hoge reparatierekening Nokia 6610

Bijdrage door gebruiker
16-11-2004
19 reacties

Deze brief is na aanleiding van mijn klacht over een defecte Nokia 6610 naar de firma Dixons gestuurd.

L.S. Mevrouw, meneer, ik koop elke twee á drie jaar een nieuwe nokia gsm. Nu heb ik een 6610.gekocht bij de Dixons in Bovenkarspel. Ik had het toestel zes maanden toen de 0-toets, (spatietoets), niet goed meer werkte bij het sms-en. Ik moest hard drukken anders deed hij het niet maar ik kan mijn telefoon niet missen. Echter het defect werd steeds erger. Nu heb ik hem naar Dixons, waar ik hem gekocht heb teruggebracht voor reparatie, (en het blijkt dat mijn garantie termijn is verlopen). Dat maakt niet uit, de telefoon moet gerepareerd worden. Ik gaf op dat het reparatiebedrag niet hoger mocht zijn als 100 euro. En ik krijg nu een rekening van 166 euro, (dat slaat helemaal nergens op, (voor een defect werkend knopje). Als ik de rekening niet betaal wordt de 6610 niet gerepareerd en moet ik toch 36 euro betalen? Of ik betaal niets... en dan krijg ik mijn 6610 niet meer terug...? Wat is dit...en waar slaat dit op.... ik ben woedend...! En ik ga hiermeedan ook niet accoord. Ik gadirect een klacht indienen bij de "Consumentenbond", enik neem contact op met het televisieprogramma,"Kassa", en het programma,"Kat in de zak", en ik ben zo kwaad dat ik de onderste steen boven zal halen om andere consumenten voor dergelijke praktijken te waarschuwen. (ben ik daarom al zo lang klant van Nokia? Het betreft hierde Dixons in Bovenkarspel, tel: 0228 525655.Altar.

P.s. en sodemieter dat reparatiebedrijf er onmiddelijk uit want die bezorgt de Dixons echt een slechte naam!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.