Sinds juni 2003 heb ik een abonnement bij T-Mobile. Het gaat hier om een SIM only introductieabonnement. Abonnement zonder mobiele telefoon (alleen SIM-kaart). Op het inschrijfformulier heb ik laten opnemen dat ik de betalingen via acceptgiro wil laten verlopen. T-Mobile poogde echter de betalingen via automatische incasso te laten verlopen. Echter ik heb de automatische incasso geblokkeerd bij mijn bank. Tot mijn verbazing werd ik in augustus 2003 afgesloten voor uitgaande gesprekken. In contact met T-mobile werd de fout erkend bij T-Mobile en zou het worden hersteld. Het telefoonverkeer werd hersteld echter niet de incasso via acceptgiro. Dus na +/- 2 weken weer geblokkeerd. Na telefonisch overleg kreeg ik een acceptgiro met aanmaning en die is betaald incl. nota voor november 2003. Op 21-oktober-2003 kreeg ik een brief waarin het contract werd beeindigd en ik een afkoopsom moet betalen. Reactie van T-mobile laat me alleen maar verwijzen naar artikels over het niet nakomen van regels. Mijn vraag is nu dat dit allemaal zo maar kan? Door een fout van T-mobile met de automatische incasso ben ik afgesloten en genoodzaakt om een andere aanbieder te nemen en een afkoopsom te betalen terwijl ik wel alle rekeningen heb betaald. Moet ik dit allemaal maar zo accepteren?