BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Zal Motozoom.nl het nou nooit leren..

Bijdrage door gebruiker
12-10-2011
6 reacties
Ik weet dat Motozoom.nl niet blaakt van de zorgvuldigheid qua het leveren van service en zorgvuldigheid bij het afleveren van bestellingen. (in mijn geval in de shop Amsterdam)

Toch zijn dit soort zaken niet dik bezaaid in Amsterdam waardoor je daar wel eens wat moet bestellen en kopen.

Ik heb al eerder een bestelling gedaan welke mij uiteindelijk meer geld aan het heen en weer rijden naar de shop en het bellen naar het 0900 nummer heeft gekost dan het artikel zelf. Toch vind Motozoom om de schouders te kunnen ophalen naar de klant en het eigen keus te laten.

Vorige week had ik via het 0900 nummer een bestelling gedaan bij een dame die eerlijk waar klonk alsof ze zo uit bed kwam. Eigenlijk had dit voor mij al weer een signaal moeten zijn,maar toch de bestelling doorgezet.
Afgelopen maandag het sms,je en mailtje ontvangen dat de bestelling op mij ligt te wachten in de shop.
Vandaag naar de shop toegereden. In de shop kunnen de in het systeem de bestelling niet terug vinden,in hun voorraad niet de bestelling terug vinden,dus bestaat gewoon domweg niet.
Als ik aan de medewerker meld dat dit nou de zoveelste keer is word er gezegt: Ach dat valt toch wel mee,zoveel gaat er toch niet mis..
De opmerking van mij dat ik en kosten naar het 0900 maak om de bestelling door te geven en kosten maak om (voor niets) naar de shop te komen. Tja daar kunnen we niets aan doen.

Na ieder bezoek aan de shop zend Motozoom je een mailtje met de vraag of alles goed gegaan is. Hoe je deze ook invuld,een antwoord is er nog nooit gekomen op de feedback.


Wat een bende..grr
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.