BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Retouneren bij de Mediamarkt

Bijdrage door gebruiker
23-11-2013
91 keer bekeken
15 reacties
Ik vraag mij af hoe het zit met het Nederlandse consumentenrecht. Ik heb afgelopen maandag een home cinemaset gekocht. Deze beviel mij niet omdat hij er erg lang over deed om op te starten, de bas was niet goed te regelen en hij was erg moeilijk in te stellen. na 2 dagen de tv en de home cinema set 3 maal opnieuw te hebben ingesteld, was ik het zat. Binnen 14 dagen mag je een product retourneren was mijn idee. Op vrijdag ging mijn vriend terug met de complete set, in een nette doos, alle zakjes, cellofaan ed. eromheen, gereset om hem te retourneren. Dat kon, maar ik moest 10% van het aankoopbedrag aan hun betalen met 15 euro voor service kosten. Waarvoor? Hij is nog geen week geleden gekocht, zit netjes in de doos en is gereset. Daar wil ik niet voor betalen. Maar hier was niet tegen in te gaan. Ik heb mediamarkt een email gestuurd met het verhaal en met de vraag of zij mij het volledige bedrag terug te geven. Zal dit voldoende zijn? Wat nou als ik over een week of 2 antwoord krijg?

Wat te doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.