Ik heb bij Megabike een Maxwell Toronto moederfiets gekocht> Joepie eindelijk die kleine op de fiets weg brengen ipv lopend.
Als snel na dat ik hem had gekocht komen de gebreken, ik wacht todat ik een servicebeurt krijg. Op 21 mei is dat aan de orde, die fiest is dan 3 maanden oud. De gebreken, steeeds lege banden, stuur wat los zit, waggelend achterwiel, remmen die niet remmen (lekker veilig met een kind voorop) geef ik allemaal op en de andere dag kan ik de fiets halen want het is druk.
Na een maandje of 2 breekt er een spaak, helaas valt dit niet onder de garantie en komen de kosten voor mij. Ja ik ben gekke henkie niet dus is stuur een hele boze brief naar de directie, met weer alle bovenstaande klachten want daar was niet veel aan gedaan. Ik kan terug komen en met praten worden de problemen opgelost en alle gebreken verholpen op hun kosten. Toch nette service denk je dan.
Helaas vandaag zat weer mijn achterwiel los. Toen ik daarover belde naar meneer Kok was hij er NATUURLIJK niet en kreeg ik een ander aan de telefoon. Zij zei mij vriendelijk dat ik maar even langs moest komen en dat er dan even naar gekeken kon worden (helaas ben ik dan afhankelijk van iemand omdat het een lekker stuk fietsen is en ik ook nog 3 dagen in de week moet werken), hier was geloof ik geen begrip voor en moest ik maar snel even langs komen. Toe ik zei dat ik verdere stappen ging ondernemen moest ik dit vooral doen en dan hoefde ik helemaal geen service meer te verwachten.
Heeft er iemand raad of een iedee waar ik verder met deze klacht terecht kan want ik ga niet steeds minimaal 15 kilometer fietsen en dat dan eens in de 2 maanden omdat mijn achterwiel lekker los zit. Ik wil gewoon mijn geld terug (tot op de laatste cent) en dan koop ik bij mijn fitsemaker om de hoek een Sparta moederfiets en dan ben ik maar het dubbele kwijt geeft niets maar ik zet bij MegaBike geen stap meer binnen voor ik mijn geld dan terug heb.