BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Laksheid Mediamarkt online medewerkers

Bijdrage door gebruiker
15-04-2013
3 reacties
Beste heer/mevrouw,

net 10mnd geleden een Plasma tv (Panasonic TX-p42x50e)gekocht bij mediamarktonline. het apparaat is defect en ik bel voor een reparatie en wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
zij geven aan dat er een reparatie afd is vanuit Panasonic en Panasonic geeft aan dat dit weer een probleem is van Mediamarkt omdat het om een produkt gaat binnen de garantie.
Het valt binnen de garantie termijn van 2 jaar..
Het is simpel lijkt me nakijken of geld terug of vervangend apparaat voor hetzelfde geld.

Mij is verteld dat ik gebeld wordt zodra er een oplossing is vanuit het Hoofdkantoor.
Ik bel na een paar dagen terug en zeg dat ze zoveel filialen hebben en dat er nu echt een oplossing moet komen..want dit kan zo niet wederom krijg ik hetzelfde antwoord van er wordt gewacht op en reactie vanuit het Hoofdkantoor..

Is er iemand met dezelfde ervaring?Hoe te handelen?Ik wil echt de media erbij halen want zo worden wij Consumenten benadeeld om een product die het behoort te doen.

Kan Kassa bemoeien MMS Online NL
0900-6334262758

wel de gelden willen ontvangen maar niet de Lasten!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.