BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

kortingskaart NS

Bijdrage door gebruiker
07-01-2004
2 reacties

Mijn vriendin heeft half november vorig jaar haar kortingskaart willen laten verlengen. NS werkt echter maar aller belabberst mee! Eerst werd de kaart niet toegestuurd omdat de NS het juiste rekeningnr. niet goed hadden ontvangen??? De machting kon niet door gaan dus werd haar geen nieuwe kortingskaart toegezonden (zij is al jaren lid). Opgebeld, gevraagd waar die kaart bleef. Opnieuw zou er een kaart toegezonden worden mét acceptgiro. Mijn vriendin ging naar Duitsland op reis, dus moest ze zelf het volle pond eerst betalen (en na ontvangst van de kaart declareren) De kortingskaart zou haar zo spoedig mogelijk worden toegezonden. Weer eens gebeld naar klantenservice...... wederom ellenlange minuten à 10 ct. p/min. wachten...... De kaart is opgestuurd, zeiden zij.Het is nu inmiddels 7 jan., wederom gebeld vandaag, wederom lang, lang wachten. Er is wel iets verandert in het keuzemenu: voor vragen over de kortingskaart, kies 2. Gedaan, wat blijkt, de kaarten zijn allen te laat verstuurd ofzoiets, in ieder geval, een 'techinisch' mankement. (O, o wat kan de NS toch goed plannen.....)... wordt van te voren allemaal vermeld. Netjes, met excuses nogwel. Daarna wordt ik doorverbonden, de wachttijd, zo zegt de stem, is gemiddeld 2 minuten. Ik blijf een kwartier hangen, en nog niets....... Hoe krijgt mijn vriendin een kortingskaart binnen... Zij gaat overmorgen naar Groningen, dat is duuuuuuur, vooral nu de NS wederom haar prijzen verhoogd heeft..... (en waarom in hemelsnaam, er verandert niets!!! voor rokers trouwens wel....).....

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.