BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Kilometervrij.nl

Bijdrage door gebruiker
17-01-2011
14 reacties
Goede dag,

In december 2010 hebben we bij kilometervrij.nl een bus gehuurd inclusief 2 hondjes voor een verhuizing.
De hondjes zijn de bus niet uit geweest omdat alles over het balkon getild is zo de bus in.
De bus is netjes zonder schade op hun terrein terug gezet.

De volgende dag heeft een medewerker geconstateerd dat er een ster in de voorruit zat en dat een hondje een wiel met stuk zou zijn.

Ik heb 2x een klachtenbrief gestuurd en krijg daar vage reacties op.
Heb gevraagd om bewijzen waaruit blijkt dat wij de schade hebben veroorzaakt. (Al is het maar mogelijk om een reparatiebon van de auto mee te zenden waarop een reparatiedatum enzo staat).
Niets van dat alles. We worden met een kluitje in het riet gestuurd.

Wie heeft er goede adviezen zodat wij alsnog onze borg terug krijgen (Of bewijzen dat er schade aan de bus was nadat wij hem hebben gehuurd).

Alvast bedankt voor de reacties.
Groetjes,
Andre
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.