BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Elektrische rolstoel Garantieperiode/Bedrog

Bijdrage door gebruiker
29-11-2014
63 keer bekeken
14 reacties
Ik heb enkele maanden geleden een elektrische rolstoel bij Scootplaza .nl 3821 AJ Amersfoort te. 033-4555444 gekocht.
Deze is aan mij geleverd met beschadigde accu's toen ik deze bedrijf belde met de vraag de accu's te repareren zegde men mij dat ik deze accu's moest opsturen wat natuurlijk niet kan. Toen zegde mij de medewerker dat de monteur wel komt, maar dat ik dan 65 euro moest betalen in de garantieperiode. Ik heb dit maar gedaan uit de nood, omdat ik de binnenrolstoel hard nodig heb.
Wat moet ik doen om mijn geld terug te krijgen, en wat kan ik tegen Scootplaza ondernemen???
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.