BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

autobedrijf Wallinga in Haarlem

Bijdrage door gebruiker
03-11-2012
162 keer bekeken
38 reacties
Auto gekocht bij autobedrijf Wallinga. Je mag toch aannemen dat hij iets zegt over de gebreken van de auto. zodat je dit kunt meenemen in je beslissing over de koop van de auto. Maar hij zegt niet dat de rechterachterwiellager kapot is. Zodat als je boven de 30 à 40 km/uur komt, het klinkt of er een raket vlak boven je hoofd afgeschoten wordt. De dag erop zei hij het voor 90,- te zullen maken. Is gebeurd, maar 't kostte 100,- . Heb ik maar betaald. Toen kon ik er harder mee rijden. Maar meteen bleek je niet in de vijf te kunnen komen. Bij ieder schakelen naar hogere versnelling reuze herrie. Bleek de koppeling stuk. Had hij moeten zeggen. Met de prijs van de reparatie erbij. Had ik op die grond kunnen beslissen deze auto wel of niet te kopen. Nu kan ik de auto alleen in een slakkengang gebruiken. Hopeloos. Nu het kouder wordt blijkt ook de verwarming in de auto het niet te doen. Kleumen dus. En kunnen de beslagen ruiten niet schoon geblazen worden. Weinig zicht op deze manier. Kan ik nog verhaal halen? Of moet ik de consumentenbond inschakelen? Kan ik nog iets bij deze garage bereiken, denkt U. Zijn redenering : "gekocht is gekocht. Ik heb je lekker bij de neus genomen". Bij deze Wallinga kun je beter geen auto kopen.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.