Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Zaterdag in Kassa: Veel KPN-klanten ervaren problemen met WiFi

23-02-2018
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
3359 keer bekeken
  •  
KPN 930x520
Zaterdag in Kassa besteden we aandacht aan KPN. Klanten ervaren namelijk een WiFi-storing. Verder hebben we het over nutsvoorzieningen. Consumenten betalen onnodig lang huur omdat de nutsvoorzieningen nog niet zijn aangelegd. En je doet een forse aanbetaling voor een kast, maar die kast komt maar niet! Hoe zit dat?
KPN-klanten hebben last van WiFi-storing
Sinds november 2017 hebben klanten van KPN last van een WiFi-storing. De verbinding met hun Experiabox V10 valt te pas en te onpas weg. KPN erkent dat er wat mis is en geeft uitleg in de studio.
Niet aangelegde nutsvoorzieningen zorgt voor problemen
Consumenten ervaren vertraging in de oplevering van hun nieuwbouwwoning. Dat komt omdat de nutsvoorzieningen nog niet zijn aangelegd. Consumenten betalen hierdoor onnodig lang huur voor een tijdelijke woning of ze wonen er al zonder elektriciteit en water.
Gedupeerden door niet-geleverde kasten
Je bestelt een prachtige inbouwkast bij een ogenschijnlijk betrouwbaar familiebedrijf. Je doet een forse aanbetaling maar die kast komt maar niet…
Geef live je mening!
Praat gezellig mee op Twitter voor, tijdens en na de uitzending! Gebruik  #KassaTV  in je tweet om mee te discussiëren!
Like ons ook op Facebook en volg ons op Instagram ! Kassa bijwonen? Meld je  hier  aan.
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!