Zaterdag in Kassa: Onderscheid persoonlijke en gesponsorde berichten van BN’ers niet altijd duidelijk
28-09-2018
• leestijd 2 minuten
Zaterdag in Kassa besteden we aandacht aan persoonlijke en gesponsorde berichten van bekende Nederlanders op sociale media. Want is het duidelijk genoeg wanneer iets gesponsord is? Verder hebben we het weer over de wurgkredieten van Crédit Agricole. Hebben ze nu wél een oplossing? En Greenpeace reikt de #Mispaksel trofee uit voor meest onnodige plastic verpakking.
Onderscheid persoonlijke en gesponsorde berichten van BN’ers niet altijd duidelijk
Op Instagram zie je de foto’s voorbij komen; bekende Nederlanders die lekker op het strand liggen, een bepaalde trui aan hebben of een product benoemen. Maar is het wel duidelijk genoeg of het gaat om een persoonlijk of gesponsord bericht?
Crédit Agricole komt met oplossing voor mensen met wurgkrediet
Credit Agricole beloofde in mei met een oplossing te komen voor duizenden gedupeerden met een wurgkrediet. Die oplossing is er wel, maar heb je er ook wat aan?
De #Mispaksel trofee van Greenpeace
Bedrijven gebruiken veel plastic. Om elk worteltje plastic, om elk snoepje plastic, om elke paprika plastic… Eigenlijk veel te veel plastic en daarom heeft Greenpeace de #Mispaksel trofee in het leven geroepen. Het bedrijf dat de meest onnodige plastic verpakking heeft krijgt deze trofee. De winnaar wordt onthuld in Kassa en reageert in onze uitzending.
Heb jij een vraag voor Greenpeace over plastic verpakkingen? Mail nu naar
kassa-online@bnnvara.nl
en misschien stelt Brecht jouw vraag!
Geef live je mening!
Praat gezellig mee op
Twitter
! Gebruik
#KassaTV
in je tweet om mee te discussiëren!
Like ons ook op
Facebook
en volg ons op
Instagram
!
Wil je de nieuwsbrief ontvangen met consumentennieuws en alles over Kassa? Meld je dan
hier
aan.
Kassa bijwonen? Meld je
hier
aan.