Door de hoge energieprijzen is de vraag naar zonnepanelen extreem toegenomen. Wie op internet op zoek gaat naar informatie hierover wordt overstelpt met advertenties waarbij de ene aanbieding nog mooier is dan de andere. Voor de consument is het lastig om wegwijs worden in dit oerwoud van zonnepaneel-aanbieders. En omdat het een vrije markt is, neem je de kans dat je in zee gaat met een installateur die het niet zo nauw neemt met bijvoorbeeld de veiligheid of goede installatie op de koop toe. En verder zie je zaterdag:
Eindeloos wachten, steeds weer worden doorverbonden, weer wachten en opnieuw je verhaal vertellen. Of een chatbox die de meest eenvoudige vragen niet begrijpt. Veel consumenten worden moedeloos van de klantenservice van bedrijven en organisaties. Hoog tijd dus voor Kassa's klantenservice-enquête.
Of je nu een gloeiendhete portie kaasstengels in de kroeg bestelt, op de markt een verse loempia bij de loempiakraam haalt of gewoon een gezellige barbecue hebt: sweet chilisaus kan hierbij niet ontbreken. Tijd dus voor een klassieke Kassa-test!
Praat tijdens de uitzending mee op Twitter. Gebruik #KassaTV in je tweet om mee te discussiëren. Like ons ook op Facebook en volg ons op Instagram.
Wil je de nieuwsbrief ontvangen met consumentennieuws en alles over Kassa? Meld je dan hier aan. En heb je een consumentenvraag? Stel 'm dan op ons forum Vraag & Beantwoord.
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!