Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Kassa is er weer op zaterdag 4 januari met de Belbusspecial!

Zaterdag in Kassa: Hoe betrouwbaar zijn recensies op beoordelingssites?

08-09-2017
  •  
leestijd 2 minuten
  •  
570 keer bekeken
  •  
930x520 Recensie
We zijn er weer! In deze eerste uitzending van Kassa besteden we aandacht aan recensies op beoordelingssites. Je vertrouwt erop dat recensies betrouwbaar zijn, maar is dat ook zo? Verder hebben we het over Kick Off Holland. Zij regelen gegarandeerd een prijs, maar uiteindelijk heb je toch een lege bankrekening. En niet in elk restaurant krijg je gratis kraanwater. Wij brengen het voor jou in kaart!
Hoe betrouwbaar zijn recensies op beoordelingssites?
Als je een hotel zoekt, kijk je vaak online wie de beste beoordelingen heeft. Maar in hoeverre kloppen die recensies? Neprecensies komen er niet in, zeggen de beoordelingssites. Wij namen de proef op de som en komen tot een andere conclusie.
Waar wordt gratis kraanwater geserveerd?
Het ene restaurant serveert wel gratis kraanwater, het andere restaurant niet. Maar welk restaurant doet het wel en welke niet? En waarom wordt er niet standaard gratis kraanwater geschonken? Je kunt HIER meehelpen om de kaart te vullen.
Gegarandeerd prijs, maar wel honderden euro’s bijbetalen
Gegarandeerd een prijs winnen, wie wil dat nu niet? Kick Off Holland vult voor 45 euro per maand 400 prijsvragen voor je in, waardoor je sowieso een ‘prijs van betekenis’ wint in de eerste drie maanden. Maar vervolgens levert de gewonnen reis je meer hoofdpijn op dan reisplezier. Of een lege bankrekening, want je moet opeens honderden euro’s bijbetalen om je ‘prijs’ te verzilveren.
Nieuwe werkgroep ‘Wij zien je wel’
Kassa besteedde voor de zomer aandacht aan de ouders van kinderen met een zeer ernstige meervoudige beperking. Continu zorgen, continu vechten met instanties, en zoeken naar begrip. Er is nu goed nieuws! Staatssecretaris van VWS, Martin van Rijn, presenteerde de werkgroep ‘Wij zien je wel’. In de studio Ton Heerts, voorzitter van deze kersverse werkgroep.
Belbus: KPN geeft niet-bestaande klant rekening van duizend euro
In de eerste Belbus van het seizoen zet Amber zich in voor Miriam Bakker. Zij staat machteloos tegenover KPN, die al ruim twee jaar beweert dat zij nog een openstaande rekening van ruim duizend euro moet betalen. Maar Miriam is nooit klant geweest bij KPN; het betreft een persoonswisseling.
Geef live je mening!
Praat gezellig mee op Twitter voor, tijdens en na de uitzending! Gebruik #KassaTV in je tweet om mee te discussiëren!

Like ons ook op Facebook en volg ons op Instagram !
 Kassa bijwonen? Meld je  hier  aan.
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor