Rek met boodschappenscanners en een zelfscankassa in een filiaal van Albert Heijn
© Kassa
Zaterdag in Kassa: Met op steeds meer plekken zelfscankassa’s, neemt ook het aantal onbewuste fouten toe die klanten maken bij het scannen. En dat kan grote gevolgen hebben…
Jennifer is chronisch ziek en heeft dagelijks te maken met discriminatie, bureaucratie en andere beperkingen vanuit haar gemeente. Doordat ze maar geen passende hulp krijgt, wordt haar kwaliteit van leven drastisch beperkt.
Een broccoli of pakje beleg per ongeluk niet afgerekend? Dan kan je zomaar ineens een winkeldief zijn. Met op steeds meer plekken zelfscankassa’s, neemt ook het aantal onbewuste fouten toe die klanten maken bij het scannen. En dat kan grote gevolgen hebben…
Martijn zijn slimme gasmeter, die zijn meterstanden automatisch zou moeten doorgeven, werkt al 2,5 jaar niet. Enexis, zijn netbeheerder, is hier verantwoordelijk voor maar helpt hem, na meerdere belletjes en mailtjes, hier niet verder mee.
Praat tijdens de uitzending mee op X. Gebruik #KassaTV in je berichten om mee te discussiëren. Like ons ook op Facebook en volg ons op Instagram.
Wil je de nieuwsbrief ontvangen met consumentennieuws en alles over Kassa? Meld je dan hier aan. En heb je een consumentenvraag? Stel 'm dan op ons forum Vraag & Beantwoord.
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!