Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Toekomst restaurantzegels AH onzeker

20-11-2017
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
AHlogo930x520
Na drie edities dreigt er een einde te komen aan de restaurantzegels van Albert Heijn. Voor de grootgrutter was de actie een enorm succes, maar uitvoerder IENS is niet tevreden met de toegevoegde waarde voor het eigen merk, meldt De Telegraaf.
IENS
,,We zijn nog in gesprek over een actie voor komend jaar, maar willen niet nog een keer hetzelfde doen", stelt directeur Almir Ambeskovic van IENS. Albert Heijn reageert verbaasd en lijkt van niets te weten. Op een later moment zegt de woordvoerster: ,,We zijn in gesprek met Iens over de toekomst van de actie". Mediawatch/Telegraaf
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!