Thuisbezorgd.nl belooft klanten compensatie na storing
20-09-2021
•
leestijd 1 minuten
•
259 keer bekeken
•
Thuisbezorgd.nl kampte zondagavond rond 18.00 uur met een fikse storing. Klanten konden wel eten bestellen, maar de restaurants kregen de bestellingen niet door.
De bestelwebsite biedt excuses aan en zegt ervoor te gaan zorgen dat gedupeerde klanten hun geld terugkrijgen, plus een compensatie voor de ervaren overlast.
Storing op drukste avond van de week
Het probleem is gisteravond ook weer verholpen, laat een woordvoerder weten. "Er is inderdaad een kortstondig probleem geweest waardoor een deel van de verbindingen naar aangesloten restaurants is uitgevallen. We vinden het natuurlijk erg vervelend voor de getroffen klanten", aldus de woordvoerder.
De zondag is voor Thuisbezorgd de drukste avond van de week. Rond 18.00 uur kreeg de bestelwebsite via Twitter de eerste berichten binnen van klanten die op hun eten zaten te wachten terwijl er niks onderweg was, of restauranteigenaars die geen bestellingen binnen kregen. Ook zou de klantenservice moeilijk bereikbaar zijn.
ANP