Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Sanoma lijft Scoupy en Kortingisleuk.nl in

01-06-2016
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
238 keer bekeken
  •  
Sanoma logo 930
Mediaconcern Sanoma neemt de online platformen voor geldterugacties Scoupy en Kortingisleuk.nl over. Ze gaan samen verder onder de naam Scoupy, maakte het moederbedrijf van onder meer Nu.nl, SBS, Donald Duck en Libelle woensdag bekend.
Consumentendata
Door de deals krijgt Sanoma een enorme hoeveelheid consumentendata tot zijn beschikking, die het kan gebruiken voor gepersonaliseerde marketingcampagnes. ,,Het is zeer interessant om te weten welke consument interesse heeft in welke producten'', zegt SBS-topman Peter de Mönnink. ,,Met deze informatie kunnen we, binnen de daarvoor geldende wettelijke kaders, deze kopers in de toekomst persoonlijk en uiterst relevant informeren over acties en aanbiedingen van onze adverteerders.''
Sanoma had overigens al een minderheidsbelang in Scoupy. Dat is nu uitgebreid tot een meerderheidsbelang. Er zijn geen verdere financiële details naar buiten gebracht. ANP

Meer over:

sanoma, scoupy, korting
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!