Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Regeling aanstaande voor klanten Kijkshop

13-02-2018
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
kijkshop logo 930x520
Het moederbedrijf van de onlangs failliet verklaarde Kijkshop komt gedupeerde klanten van de keten tegemoet. Investeerder The One wil KijkBijMij, dat voortkomt uit de failliete boedel, eind deze maand weer in de lucht hebben. Via het onlineplatform kunnen klanten die bijvoorbeeld nog vergeefs wachten op een besteld product een claim indienen.

Aankoop, retour of cadeaukaart

Het gaat om mensen die na 1 november vorig jaar een aankoop deden bij de Kijkshop en hun product al wel hebben betaald, maar nog niet hebben ontvangen of om klanten die een product retour hebben gestuurd en nog altijd wachten op hun geld. Ook klanten die na 1 november een cadeaukaart kochten van Kijkshop, maar deze dus niet meer kunnen inwisselen, vallen binnen de regeling.
De claims worden vanwege fraudegevoeligheid individueel beoordeeld, zo meldde The One. De afhandeling gebeurt door winkels van MyCom die recent door The One werden overgenomen. Dit omdat KijkBijMij geen eigen winkels heeft.
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!