Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Kassa is er weer op zaterdag 4 januari met de Belbusspecial!

PostNL helpt gedupeerde klanten

21-04-2012
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
postbode-TNT_14.jpg
PostNL schiet in de regio Den Bosch in een beperkt aantal gevallen klanten te hulp die de dupe zijn geworden van falende postbezorging. Het gaat onder anderen om een echtpaar dat ging trouwen en daarvoor 1300 uitnodigingen had gestuurd, waarvan een deel niet aankwam. PostNL heeft genodigden op eigen kosten alsnog geïnformeerd.
Een woordvoerder van PostNL heeft dat zaterdag gezegd. Hij spreekt niet van een schadevergoeding, maar van het ,,samen met de betrokkenen zoeken naar een oplossing''.
'Minder dan tien gedupeerden'
De woordvoerder wilde niet zeggen aan hoeveel gedupeerden PostNL hulp heeft aangeboden en welk bedrag ermee gemoeid is. Er zou nu nog met ,,minder dan tien'' gedupeerde klanten worden gesproken. De woordvoerder onderstreept dat het bedrijf wettelijk alleen aansprakelijk is als het om aangetekende post gaat. Er zijn problemen ontstaan bij de bezorging van PostNL door een reorganisatie, die van start ging in de regio's Den Bosch en Utrecht. Het bedrijf kreeg flink aantal klachten. Het heeft de reorganisatie tijdelijk stilgelegd.
ANP
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor