Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Oproep: Geen vergoeding vanwege waterschade

27-10-2017
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
telefoon kapot barst 930x310
Een knopje op je telefoon dat niet meer werkt of een laptop waarbij de toetsen beginnen te haperen. Het overkomt iedereen. Als consument heb je recht op een deugdelijk product, dus binnen de garantietermijn zou dit kosteloos moeten worden gerepareerd. Je product wordt opgestuurd naar een reparatiecentrum, maar dan blijk je opeens waterschade te hebben. En dát valt vaak niet onder de garantie van fabrikanten. Is dat jou ook weleens overkomen?
Mail ons
Wat heb jij toen gedaan? Mail jouw verhaal met daarin je telefoonnummer waarop je overdag bereikbaar bent naar kassa@bnnvara.nl .
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!