Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Juridische dienstverlening van Consumentenbond breidt uit

10-01-2018
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
consumentenbond logo930x520
De Consumentenbond biedt vanaf dit jaar twee nieuwe diensten aan. Consumenten kunnen voortaan de Consumentenbond inschakelen om te bemiddelen en juridische brieven te schrijven. “We nemen consumenten een zorg uit handen.” zegt directeur Combée van de Consumentenbond.  

‘Brief op maat’

Bij de dienst ‘Brief op maat’ schrijven adviseurs van de bond een brief namens de consument. Volgens Combée zijn die brieven volledig toegesneden aan de persoonlijke situatie. “De consument verstuurt de door hem ondertekende brief zelf.” vertelt hij.

‘Bemiddeling’

“De dienst ‘Bemiddeling’ gaat nog een stap verder.” Bij deze dienst neemt de Consumentenbond contact op met het bedrijf waarmee de consument problemen heeft. Op die manier proberen zei tot een oplossing te komen.

Diensten goedkoper voor leden

De nieuwe diensten van de bond zijn voor zowel leden als niet-leden. Een brief van de dienst ‘Brief op maat’ kost €17,50. Niet-leden betalen echter €24,50. De dienst ‘Bemiddeling’ is voor leden €85 en voor niet-leden €100. De Consumentenbond
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!