Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hoge telefoonrekening Frans Bauer fans

06-05-2005
leestijd 2 minuten
Fallback image for card
D e w/>oorden “Heb Je Even Voor Mij” hebben voor diverse Frans Bauer fans sinds zondag 24 april 2005 een wrange smaak ./>
Via de Nationale Theaterkassa en de Frans Bauer Fanclub kregen 27 ./>000 ‘echte fans’ een kaartje in de bus om exclusief kaarten te bestellen voor nieuwe concerten van Frans ./> Maar urenlang bellen naar een duur 0900-nummer van € 0,45 per minuut leverde voor sommige fans alsnog niets op ./> En van de gelukkigen di e w/>él een kaartj e w/>isten te bemachtigen, werd de telefoonrekening in al die uurtjes ook heel wat hoger ./> De fans zijn boos ./>
In de studio Samanta Kagie van de Nationale Theaterkassa ./> Zij zegt dat de NTK die hoeveelheid bellers die zondag niet aan kon ./> In totaal werden er die dag 600 ./>000 oproepen gedaan ./> 127 ./>000 bellers kregen uiteindelijk een medewerker aan de telefoon ./>  De Nationale Theaterkassa zette die dag ongeveer 20 telefonistes in ./>
Ook in de dagen daarna belden er fans voor kaarten, maar die dagen waren het aantal telefoontjes beduidend minder volgens de NTK .
Maar, de Nationale Theaterkassa zegt galant te zijn ./> Bij de Frans Bauer fans die alleen het bandje te horen hebben gekregen, worden volgens de NTK sowieso geen kosten in rekening gebracht ./> “Bij de NTK is de klant koning”, aldus mede-eigenaar Jacques Senf, “dus wij zullen zoeken naar een gepaste oplossing ./>”
Delen:

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor