Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Kassa is er weer op zaterdag 4 januari met de Belbusspecial!

Het regent klachten over Mammoet Wonen & Slapen

28-10-2009
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
52 keer bekeken
  •  
Fallback image for card
Petra Rewijk uit Goes koopt in januari een slaapkamer- en huiskamerset bij Mammoet Wonen & Slapen in Woerden. Binnen twaalf weken zou Petra alles kunnen ophalen.
Maar als ze naar het magazijn gaat, blijken alleen het bed en de linnenkast er te zijn. En over de andere meubels hoort Petra helemaal niks meer. Ze belt, mailt en wacht en wacht... en tijdens het eindeloze wachten gaat tot overmaat van ramp ook nog eens de nieuwe linnenkast kapot!
En dan, na een halfjaar, worden de andere meubels eindelijk bezorgd. Maar, drie keer raden,...de nieuwe linnenkast is er niet bij. Hoog tijd voor de Belbus om in actie te komen, zeker omdat Petra niet de enige is met klachten over Mammoet Wonen & Slapen. Het forum op kassa.vara.nl staat er vol mee.
Samen met Bas van Batenburg (Van Batenburg en Van der Vlies advocaten) gaat Petra naar het hoofdkantoor van Mammoet in Montfoort. Daar krijgen ze de directeur te spreken. En die belooft dat Petra binnen een maand een nieuwe kast geleverd krijgt. En die belofte komt hij na. De kast is zelfs binnen een week afgeleverd. Voor alle andere klachten heeft het bedrijf een speciaal emailadres gemaakt, dus maakt u daar, indien nodig, gebruik van!
Wit u zich aanmelden voor de Belbus? Schrijf dan naar Postbus 3000, 1200 CZ in Hilversum. Of mail naar belbus@vara.nl .
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor