Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Gemiste uitzendingen vaker mobiel bekeken

11-01-2011
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
Untitled-1_edited-1.jpg
Mensen kijken vaker televisieprogramma's terug via Uitzending Gemist op hun mobiele telefoon. Dit heeft de website dinsdag bekendgemaakt. Via het mobieltje werden vorig jaar achttien miljoen video's bekeken. In 2009 zagen mensen nog 2,7 miljoen programma's op een telefoon.
Ook via de computer keken veel mensen hun gemiste tv-programma terug. In totaal werden in 2010 bijna 180 miljoen video's bekeken. Populaire programma's vorig jaar waren SpangaS, Onderweg naar Morgen (ONM) en Flikken Maastricht.
Het absolute record van bekeken video's werd al in januari gevestigd. In die maand kwam de teller op achttien miljoen video's te staan. Dit is te verklaren door de populariteit van het programma Wie is de Mol. ANP
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor