Fotograaf komt afspraken om foto's te printen niet na
19-03-2016
•
leestijd 2 minuten
•
85 keer bekeken
•
De ouders van Marisela zijn 40 jaar getrouwd. Ter ere van dit jubileum gaat het gezin Meegdes een weekendje naar Nijmegen en als extra verrassing wordt er een fotoshoot georganiseerd. Een deel van de foto's, ter waarde van €60, krijgt Marisela alleen nooit te zien.
Geen reactie
Marisela maakt met de fotograaf de afspraak dat ze een aantal foto's digitaal wil en een aantal groot afgedrukt krijgt. De digitale versie heeft ze inmiddels in huis. De tijd verstrijkt en ze wacht al een paar maanden op de afgedrukte foto's die ze haar ouders graag cadeau wil doen. Marisela probeert contact op te nemen, maar krijgt geen gehoor. Ook op de aangetekende brief komt geen reactie. De foto's kosten maar liefst €60 en aangezien er geen respons komt, schakelt ze de Belbus in.
Bereikbaar?
Na een paar telefoontjes neemt de fotograaf contact op en kan hij het team van de Belbus te woord staan. Wegens persoonlijke problemen heeft hij de zaak niet meer opgepakt. Toch wil hij het graag goedmaken, maar er wordt besloten om de fotograaf niet te filmen.
Oplossing
De Belbus vertrekt naar Nijmegen. Marisela en Rutger gaan bij de zaak naar binnen. Na een paar minuten komt ze naar buiten met een grote bos bloemen, een ingelijste foto, haar geld terug én de afgedrukte foto's. Deze oplossing maakt het probleem van Marisela meer dan goed.
Belbus nodig?
Heb jij ook de Belbus nodig? Schrijf naar Postbus 3000, 1200 CZ in Hilversum of mail naar
belbus@vara.nl
.
ik werd meerdere malen wekelijks gebeld nu werd ik daar helemaal gek van .heb tenslotte van het Nederlands EnergieCollectief een offerte bekeken van essent na verdere doorrekening bleek dat ik zeker niet goedkoper uit was .heb het dus de zelfde dag gelijk geannuleerd ben benieuwd wat er gaat gebeuren . als ze het alsnog doorvoeren hoe kom ik er dan vanaf .
Niet alleen energiebedrijven, maar ook collectieven bellen mij vaak omdat ik een ZZP'er ben.Vreselijk irritant en opdringerig en toevoegen aan een bel-me-niet register helpt voor geen meter.
Oxxio heeft dat in het verleden ook geflikt. Zoals onder alle verzekeringsmaatschappijen in welke vorm dan ook (auto - ziektekosten), zouden deze opgeheven dienen te worden en ondergebracht in een enkele maatschappij welke onder toezicht van de Staat zou moeten zijn. Voordelen zijn dat de geleverde prijzen direct verlaagd kunnen worden vanwege het feit dat de ruif klein is geworden te klein om nog profijt van te kunnen trekken middels allerhande directeuren, manager etc.