Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Explosieve omzetgroei maaltijdboxen tijdens coronacrisis

01-07-2020
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
maaltijdbox groenten 1127
Nederlandse consumenten gaven in maart en april fors meer geld uit aan maaltijdboxen. Dat meldt het AD na onderzoek door ABN AMRO.
De verkopen van bedrijven als HelloFresh, Ekomenu en Marley Spoon namen tijdens de eerste maanden van de coronacrisis met ruim 85 procent toe.
Een maaltijdbox is een pakket met ingrediënten en recepten voor maaltijden. De boxen worden aan de deur afgeleverd. Klanten hoeven niet naar de supermarkt voor hun avondmaal. Wie een abonnement afsluit, krijg het pakket meestal wekelijks thuisbezorgd. bron: AD
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor