Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Deze week in de mailbox

27-05-2010
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
Fallback image for card
Afgelopen week heeft Kassa de mailbox weer goed in de gaten gehouden en aan de hand van de binnengekomen mailtjes een Klachten Top 3 samengesteld.
Deze week is
Tele2 weer terug van weggeweest en komt binnen op de derde plaats van de Klachten Top 3. De klachten gaan voornamelijk over storingen in de telefoonlijn of internetverbinding.
Vorige week stond
@home nog op de derde plaats, maar is deze week geëindigd op nummer 2. Het lijkt bij @home vooral niet goed te gaan met het opzeggen van abonnementen. Vaak worden abonnementen opgezegd in verband met een verhuizing. Met als gevolg dat mensen opeens aanmaningen op hun oude adres krijgen voor niet betaalde rekeningen. Achteraf blijkt dat het abonnement nooit stopgezet is.
De nummer 1 van de Klachten Top 3 is net als vorige week
KPN met haar ‘dochters’ HetNet en Planet Internet. Nog steeds zijn de klachten onveranderd. De extra kosten van 1,25 euro die KPN berekent voor het ontvangen een acceptgirokaart, blijken nog steeds veel stof te doen opwaaien.
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor