Deze week in de mailbox
27-05-2010
• leestijd 1 minuten
Afgelopen week heeft Kassa de mailbox weer goed in de gaten gehouden en aan de hand van de binnengekomen mailtjes een Klachten Top 3 samengesteld.
Deze week is
Tele2
weer terug van weggeweest en komt binnen op de derde plaats van de Klachten Top 3. De klachten gaan voornamelijk over storingen in de telefoonlijn of internetverbinding.
Vorige week stond
@home
nog op de derde plaats, maar is deze week geëindigd op nummer 2. Het lijkt bij @home vooral niet goed te gaan met het opzeggen van abonnementen. Vaak worden abonnementen opgezegd in verband met een verhuizing. Met als gevolg dat mensen opeens aanmaningen op hun oude adres krijgen voor niet betaalde rekeningen. Achteraf blijkt dat het abonnement nooit stopgezet is.
De nummer 1 van de Klachten Top 3 is net als vorige week
KPN
met haar ‘dochters’ HetNet en Planet Internet. Nog steeds zijn de klachten onveranderd. De extra kosten van 1,25 euro die KPN berekent voor het ontvangen een acceptgirokaart, blijken nog steeds veel stof te doen opwaaien.